Google Analytics i optymalizacja Google Ads

Google Analytics i optymalizacja Google Ads, czyli jak korzystać z reklamy w internecie i nie tracić pieniędzy

Już 13 kwietnia odbędzie się w Inkubatorze spotkanie dotyczące wykorzystania bezpłatnych narzędzi do analityki internetowej – Google Analytics oraz wykorzystania reklamowego systemu Google Ads. Spotkanie będzie prowadził Marek Płatek doradca w projekcie Google Internetowe Rewolucje.

Zapisz się na spotkanie! Liczba miejsc ograniczona: Google Analitics i optymalizacja Google AdsProgram

Co przewidziano w trakcie spotkania? Na wstępnie dowiemy się, jak istotna jest prawidłowa konfiguracja narzędzia do analityki internetowej Google Analytics, zastosowanie filtrów oraz zaawansowanych ustawień zapobiegających przekłamaniom w raportach dotyczących ruchu na stronie. Następnie przejdziemy do panelu zarządzania kampaniami Google Ads, aby poznać funkcje dostosowania widoku kampanii oddające najważniejsze z punktu widzenia przedsiębiorcy dane. Słowem klucz jest KONWERSJA.

Część zasadnicza spotkania będzie dotyczyć analizy skuteczności kampanii reklamowych w oparciu o przykłady z realnych i prawdziwych kont Google Ads (optymalizacja kluczowych ustawień na poziomie konta, reklamy, słów kluczowych, kierowania na grupy docelowe). Po tej części płynnie przejdziemy do pracy z firmą zewnętrzną realizującą kampanie reklamowe na zlecenie – jak powinny raportować swoją pracę, gdzie kontrolować wprowadzane zmiany na koncie Ads, jakie zapisy w umowie o współpracy są obowiązkowe.

Na koniec przewidziany jest bonus w postaci trendów wyznaczanych przez największych na rynku – jak budowane są strony Amazona czy Netflixa i jak to możemy robić we własnym zakresie.

Program:

  1. Jak poprawić konfigurację Google Analyticsa?
  2. Co kryje Panel Administracyjny Google Ads?
  3. Harmonogram reklam a sezonowość od innej strony
  4. Lokalizacje – typy i możliwości
  5. Dlaczego Wykluczenia są takie ważne?
  6. Dobre praktyki współpracy z agencją SEM
  7. Coś Extra – personalizacja strony docelowej

BIO konsultanta
Marek Płatek – z Internetowymi Rewolucjami związany od pierwszej edycji w 2015 roku. Obecnie lider grupy doradców z regionu śląskiego. Aktywny ambasador produktów i usług Google w projektach Google Product Experts, Local Guides, G Suite. W swojej pracy pomaga definiować cele i dostosować warsztat marketingowy do ich realizacji. Od 13 lat zdobywa doświadczenie jako aktywny przedsiębiorca i konsultant SEO/SEM. Swój sukces mierzy współczynnikiem satysfakcji wśród ludzi, którym pomaga.

***
Google Analytics i optymalizacja Google Ads
data: 13 kwietnia 2019 r. | godz.: 9:00-11:30
miejsce: Inkubator Przedsiębiorczości (Wodzisław Śląski, ul. Kubsza 28 – IV piętro)
zapisz się: Google Analytics i optymalizacja Google Ads

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie widoczny.

eleven + eight =

Mogą cię zainteresować