Skuteczny marketing lokalnego biznesu, czyli jak kawiarnia Słodkawa stała się wizytówką Zabrza

Skuteczny marketing lokalnego biznesu, czyli jak kawiarnia Słodkawa stała się wizytówką Zabrza

Już 18 października odbędzie się spotkanie z Pauliną Pakułą, która w mistrzowski sposób wykorzystuje marketing internetowy do promocji swojej zabrzańskiej kawiarni. Zapraszamy do Pubu Pilsner na 18:00!

Paulina Pakuła to barista, manager i właścicielka kawiarni „Słodkawa” z dużym zacięciem marketingowym. Wieloletnie doświadczenie w branży gastronomicznej pozwoliło jej rozpocząć i z sukcesem prowadzić wymarzony biznes. Na co dzień zajmuje się kawą, zaczyna przygodę z tortami, a jej życiowe motto to: „Rób to co kochasz, a nigdy nie będziesz w pracy”.

Aby zapoznać się z kulinarnymi dokonaniami Pauliny Pakuły należy wybrać się do kawiarni „Słodkawa” w Zabrzu (warto). Aby poznać jej kunszt marketingowy i dowiedzieć się jak wykorzystuje internet do promocji swojego biznesu wystarczy przyjść na spotkanie, które organizuje Inkubator Przedsiębiorczości (>>Zapisz się<<). Oto czego będzie można się dowiedzieć:

  • Omówienie narzędzi pracy takich jak Facebook, Instagram, Twitter, Youtube;
  • Przedstawienie zalet korzystania z social media;
  • Metody tworzenia długotrwałych relacji z klientem;
  • Real time marketing – relacje na żywo, instastory;
  • Sposoby na budowanie społeczności w internecie;
  • Omówienie dobrych praktyk na przykładzie profilu kawiarni Słodkawa;
  • Częste błędy popełniane w prowadzeniu „funpage”.

Kawiarnia „Słodkawa” powstała w lutym w 2016 roku. Jako pierwsza w Zabrzu zapoczątkowała serwowanie kawy speciality metodami alternatywnymi takimi jak Chemex, Drip, Aeropress. Oprócz klasycznych kaw z ekspresu, znajdziemy tu menu sezonowe, w którym w zależności od pory roku możemy spróbować różnych specjałów. Jesienią – latte dyniowe czy cappuccino kasztanowe, zimą – latte piernikowe, rozgrzewające herbaty. Wiosna i lato to czas na orzeźwiające lemoniady i kawy mrożone. Ale Słodkawa to nie tylko kawa. Kawiarnia oferuje różnego rodzaju wypieki i desery. Codziennie od 7:30 można zjeść tu pyszne śniadanie, a od godziny 12 autorskie gofry wytrawne. Nie brakuje świeżo wyciskanych soków, szejków czy sypanych herbat. Słodkawa to miejsce dla każdego. Znajdziemy tu kącik dla dzieci, przewijak, a także miskę dla psa, z którym możesz wpaść do Słodkawy na kawę! Miłość do kawy i legendarny już smak „sernika teściowej” pozwolił na znalezienie się w ogólnopolskim przewodniku po kawiarniach speciality „Coffee Spots Polska”.

https://www.facebook.com/slodkawa

***
Paulina Pakuła: Skuteczny marketing lokalnego biznesu, czyli jak kawiarnia Słodkawa stała się wizytówką Zabrza
data: 18 października 2018 | godz.: 18:00-19:30
miejsce: Pilsner Pub (Wodzisław Śląski, Rynek 8)
Zapisz się: marketinglokalnegobiznesu.evenea.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie widoczny.

five × four =

Mogą cię zainteresować