Spotkanie Social Media

1. Czwartek Social Media w Wodzisławiu Śląskim

Już 22 marca zawitają do Wodzisławia Śląskiego „Czwartkowe Spotkania Social Media”. Gościem pierwszego będzie Filip Kasprzyk, który podpowie czy lepiej postawić na Facebook, Instagram, czy może na oba portale społecznościowe. Zapraszamy na 18:00 do Pilsner Pub.

Pierwsze czwartkowe spotkanie zorganizowano już 8 lat temu. Pomyślano je jako przestrzeń, gdzie eksperci i miłośnicy mediów społecznościowych dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi. Czwartkowe spotkania odbywają się w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Katowicach, Lublinie, także czeskiej Pradze, a już od 22 marca będą organizowane także w Wodzisławiu Śląskim.

Spotkanie jest bezpłatne. Zarejestruj się: spolecznosciowyczwartek.evenea.pl

Obszary tematyczne, po których będzie poruszał się nasz prelegent, to:

  • które media społecznooświatowe wybrać?
  • jak zmienić fana/followersa w klienta?
  • dlaczego Twój biznes nie potrzebuje wielu fanów?
  • case studies i success stories.

O prowadzącym:

Filip Kasprzyk – z wykształcenia socjolog, od ponad 10 lat silnie związany z marketingiem oraz rozwiązaniami z obszaru automatyzacji działań marketingowych. Obecnie współwłaściciel agencji kreatywnej kręci się! oraz współzałożyciel i udziałowiec grupy Spin Digital, zajmującej się szeroko rozumianym digital marketingiem oraz działaniami z obszarów komunikacji i wprowadzania nowoczesnych rozwiązań dla przedsiębiorstw i organizacji, a także kreacją graficzną i rozwijaniem start-upów.

Od 2011 roku certyfikowany trener ze standardami Europejskich Norm Kwalifikacji (5 EQF Level) oraz ponad 1500 godzinami przepracowanymi na salach szkoleniowych – głównie w obszarach miękkich z zakresu:

  • komunikacji w mediach społecznościowych;
  • tworzenia strategii komunikacji oraz strategii marketingowych;
  • storytellingu;
  • narzędziowych szkoleń z facebooka, w tym zarządzania kampaniami
    reklamowymi;
  • tworzeniu skutecznych treści sprzedażowych;
  • e-mail marketingu;
  • marketing automation;
  • inbound marketingu.

Dla ponad 200 klientów tworzył strategie komunikacji i szkolił zespół do jej prowadzenia; projektował i wdrażał rozwiązania klasy marketing automation, projektował ścieżki sprzedażowe dla branży e-commerce; przygotowywał strategie content-marketingowe wraz z kanałami dystrybucji; doradzał w kwestii pozycjonowania oraz budowy wizerunku; prowadził kampanie remarketingowe (Fb oraz GDN) oraz kampanie PPC; wprowadzał na rynek marki i produkty; realizował działania typu lead nurturing, których celem jest sukcesywna edukacja i doprowadzenie do zakupu. Obecnie odpowiedzialny przede wszystkim za rozwój i wdrażanie nowych produktów SAAS oraz zarządzanie działem webdesignu i webdevelopmentu w Spin Digital Sp. z o.o.

Więcej informacji: Piotr Dominiak: inkubator@cris.org.pl | t.: 507 371 947

***
Facebook czy Instagram?
data: 22 marca 2018 r. | godz.: 18.00
miejsce: Pilsner Pub (Rynek 8, Wodzisław Śląski)
prelegent: Filip Kasprzyk
Zarejestruj się: spolecznosciowyczwartek.evenea.pl

Patronat medialny:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie widoczny.

three × five =

Mogą cię zainteresować